reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matej Michlík

Matej Michlík

Bloger 
  • Počet článkov:  128
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Toto je veľmi starý blog. Zoznam autorových rubrík:  Pražské zápiskySúkromnéFotografieOstatnéMédiáMobilyDopravaBratislava & SlovenskoTechnika4x4

reklama

Ostatné

Program Václava Linkova pre novú, poslušnú STV

Matej Michlík

Program Václava Linkova pre novú, poslušnú STV

Slovenská televízia má konečne šancu uspieť u väčšinového publika! Známy recesista Václav Linkov kandiduje na post riaditeľa a pripravený má skutočne vybrúsený program (zatiaľ zrejme len pre prvý kanál).

  • 24. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 614x
  • 2
Skvelé tričká LaFraise.com

Matej Michlík

Skvelé tričká LaFraise.com

Vyriešil som problém s kúpou tričiek. Odteraz beriem iba tieto :)

  • 17. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 871x
  • 0
SME online si zase robí z ľudí srandu

Matej Michlík

SME online si zase robí z ľudí srandu

Čaro nechceného sa na SME online opakuje. (Niekedy by aj zadávateľ mohol reagovať na aktuálne udalosti.)

  • 5. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Víkendové linkanie

Matej Michlík

Víkendové linkanie

Riešenie problému zvaného "Padajúci chlieb s maslom" existuje! Amerikánski vedci predviedli spôsob, ako tomuto nepríjemnému javu traumatizujúcemu ľudstvo už celé stáročia, predísť. Píše iDnes.cz.

  • 14. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Som .ogg vo Windows 95. Úžasný pocit.

Matej Michlík

Som .ogg vo Windows 95. Úžasný pocit.

Okľukou cez Samoser Solutions blog sa mi dostali na oči odkazy, ktoré zverejnil Tomáš Bella. Ja som sa o sebe dozvedel zaujímavé veci (ale som rád, že nie som Mac OS X alebo Windows ME, hehe). Vy možno dopadnete ešte lepšie.

  • 7. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
Castro sa uzdravuje, úderníci makajú

Matej Michlík

Castro sa uzdravuje, úderníci makajú

Neviem, ako si hovoria kubánski úderníci, evidentne však majú obrovskú radosť zo zlepšeného stavu svojho Comandante. Robotníci z trstinových plantáží sa rozhodli oslavovať štyrmi hodinami nadčasov. A Fidel? Má novú mikinu... Foto: iDNES

  • 13. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Polovici používateľov...MÁTE FIRMU?

Matej Michlík

Polovici používateľov...MÁTE FIRMU?

Jeden aktuálny screenshot bez komentára (via Medialne.sk)

  • 27. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Najzaujímavejšie nadpisy

Matej Michlík

Najzaujímavejšie nadpisy

Pred časom som si začal zapisovať titulky správ v novinách a na internete, ktoré sa mi zdali zaujímavé, možno skôr haluzné. A keďže čierny humor je najlepší, pripájam svoje zápisky. Zatiaľ ich príliš veľa nie je, tento článok by som však rád postupne dopĺňal a preto mi môžete zaujímavé titulky posielať aj vy.

  • 9. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Tečie vám práčka!

Matej Michlík

Tečie vám práčka!

Aká reklama frčala počas majstrovstiev v roku 2003 si už veru nepamätám (to z toho brainwashingu), ale minulý rok som bol fest presýtený reklamou na Kooperativu so zlodejmi. A už sa to valí znova!

  • 30. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu