reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matej Michlík

Matej Michlík

Bloger 
  • Počet článkov:  128
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Toto je veľmi starý blog. Zoznam autorových rubrík:  Pražské zápiskySúkromnéFotografieOstatnéMédiáMobilyDopravaBratislava & SlovenskoTechnika4x4

reklama

Fotografie

Fotky z vernisáže výstavy Tetsa Ohnaru

Matej Michlík

Fotky z vernisáže výstavy Tetsa Ohnaru

Spolubývajúcemu z internátu som sľúbil nejaké fotky z výstavy, ktorú robil náš japonský známy Tets Ohnari. Tak prečo by som ich nehodil aj sem, pravda :) Výstava prebiehala medzi 10. a 20. júnom v Prahe.

  • 29. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Panasonic FZ20: Moje Živé skúsenosti

Matej Michlík

Panasonic FZ20: Moje Živé skúsenosti

Pred (dosť dlhým) časom som sľúbil, že napíšem recenziu môjho fotoaparátu, Panasonicu FZ20. Ten čas prišiel, veď som s ním nafotil už mnoho krajiniek, koncertov či reportáží - recenzia už vyšla, no som trochu sklamaný z úrovne diskutérov. OK, nemusí sa každému páčiť a redakcia mi neuverejnila všetko to, čo mala, no naozaj som nečakal niektoré výroky v diskusii. Prvá recenzia býva vždy najťažšia, ale na to príde až ten, kto to niekedy skúsi. Anonymita je sviňa.Tak si kliknite na recenziu, podľa mňa v nej potencionálny záujemca, ktorý nemusí mať hneď všetky najnovšie stroje, nájde úplne všetko, čo potrebuje. Len prosím nediskutujte :-)

  • 30. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 215x
  • 0
Prvé fotografie z požiaru v Tatranskej Polianke

Matej Michlík

Prvé fotografie z požiaru v Tatranskej Polianke

Vďaka môjmu povestnému šťastiu som sa ocitol v správnom čase na správnom mieste a moje fotografie boli prvými na svete, ktoré sa objavili v médiách (TASR) :-) Vychutnať si ich môžete ako vždy na mojom serveri na adrese foto.colorec.sk/tatrypoziar. Tentokrát som naozaj hrdý a nepokazia mi to ani rýpalkovia v diskusii.

  • 31. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 678x
  • 14
Lepšie neskoro ako nikdy: Fotky z Pohody

Matej Michlík

Lepšie neskoro ako nikdy: Fotky z Pohody

Na mojom webe foto.colorec.sk/pohoda pribudlo 128 záberov z tohtoročnej Bažant Pohody. Podľa môjho názoru to bol najlepší tohtoročný festival na Slovensku - aj keď ešte príde Rudava, Žákovic Open či Hodokvas. Pohoda bola však natoľko dobrá, že ich zatienila už vopred. Kvôli veľmi vysokým nárokom na traffic som fotografie musel umiestniť na iný server, ale dostanete sa k nim rovnako pohodlne: okrem menšej rýchlosti zmenu asi ani nezaregistrujete. ODKAZ

  • 21. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 084x
  • 8
Dnešné foto (28.3.2005): Bratislava

Matej Michlík

Dnešné foto (28.3.2005): Bratislava

Dnes pohľady na tému Bratislava :)

  • 28. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 333x
  • 22
reklama
Dnešné foto (26.3.2005): Vtáky, Kuchajda

Matej Michlík

Dnešné foto (26.3.2005): Vtáky, Kuchajda

Dnes som sa opäť hrajkal s mojou mašinkou... Mám to šťastie že sa niekde pri našom dome usadil "nejaký druh sokola" a poviem vám, keby nesedával až na dome oproti bol by to veľmi vďačný objekt na fotenie. Večer som skočil na Kuchajdu odskúšať, aké zlé vie byť na FZ-20-tke zrno. Zlé.

  • 26. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Dnešné foto (25.3.2005)

Matej Michlík

Dnešné foto (25.3.2005)

Dnes som sa vytešoval s mojim Lumixíkom FZ-20, o ktorom som písal včera. Trošku ma sklamalo počasie, slniečko síce bolo jemnučké, ale nad mestom bol celkom slušný opar a viditeľnosť bola len pár kilometrov. Nezmenilo sa to ani poobede. Bohužiaľ.

  • 25. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu