reklama

Kde máte počítač?

Riešim dilemu. Kam mám umiestniť svoj kompík?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)
Nie, to nie je môj... Taký by som si pod stôl neschovával :)
Nie, to nie je môj... Taký by som si pod stôl neschovával :) 

V súčasnosti je vedľa stola na zemi. Je to výhodné pre moje nohy, lebo na ne mám konečne miesto, ale zato mám starosti s vkladaním diskov do mechaniky (musím vstať a urobiť dva kroky, uff!) a káble sa mi tu všelijako pretŕčajú. Keď bol pod stolom, niektoré káble na tom boli so svojou dĺžkou dosť kriticky. Dnes rozmýšľam, že si ho vyložím na stôl.

Nevýhodou bude hlavne zvýšený hluk, neestetičnosť, záťaž stola, ktorý na to asi nie je príliš dimenzovaný a zmenšenie pracovného priestoru. Výhodami bude dostupnosť káblov, nebudem sa musieť s diskami zdvíhať z kresielka a tým to asi hasne. Prečo to sem píšem? Chcem sa od vás nechať inšpirovať, čo s ním - možno mi nikeotrí napíšete že ho máte zavesený na strope, ostatní ho možno máte vyvesený von z okna a podobne - len mi prosím nepíšte že si mám kúpiť notebook :)

Matej Michlík

Matej Michlík

Bloger 
  • Počet článkov:  128
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Toto je veľmi starý blog. Zoznam autorových rubrík:  Pražské zápiskySúkromnéFotografieOstatnéMédiáMobilyDopravaBratislava & SlovenskoTechnika4x4

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu