reklama

Panasonic FZ20: Moje Živé skúsenosti

Pred (dosť dlhým) časom som sľúbil, že napíšem recenziu môjho fotoaparátu, Panasonicu FZ20. Ten čas prišiel, veď som s ním nafotil už mnoho krajiniek, koncertov či reportáží - recenzia už vyšla, no som trochu sklamaný z úrovne diskutérov. OK, nemusí sa každému páčiť a redakcia mi neuverejnila všetko to, čo mala, no naozaj som nečakal niektoré výroky v diskusii. Prvá recenzia býva vždy najťažšia, ale na to príde až ten, kto to niekedy skúsi. Anonymita je sviňa.Tak si kliknite na recenziu, podľa mňa v nej potencionálny záujemca, ktorý nemusí mať hneď všetky najnovšie stroje, nájde úplne všetko, čo potrebuje. Len prosím nediskutujte :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Matej Michlík

Matej Michlík

Bloger 
  • Počet článkov:  128
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Toto je veľmi starý blog. Zoznam autorových rubrík:  Pražské zápiskySúkromnéFotografieOstatnéMédiáMobilyDopravaBratislava & SlovenskoTechnika4x4

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu