reklama

Ako som sa čudoval tlačiarňam

Včera sa mi stala taká vec. Bol som na tlačovej konferencii jedného výrobcu tlačiarní a podobnej kancelárskej hávede a tam zrazu - nové tlačiarne! Na tom nie je nič čudné, však?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
nové tlačiarne HP
nové tlačiarne HP (zdroj: foto autor)

Ale je. Neviem prečo ma ten pocit prišiel navštíviť práve na tlačovú konferenciu, ale mal pravdu. Technológie sa menia rýchlo a niekedy až príliš. Veď aj tie najpopulárnejšie a najmodernejšie tlačiarne nevydržali v sortimente tejto firmy dlhšie než štyri roky. Ako som tam tak sedel a popíjal pomarančový džús, ktorý zaplatili hrdí vlastníci tlačiarní, ktorých skutočné výrobné náklady sú zanedbateľné, pocit naberal na dôstojnosti. Už mi nehovoril " načo si prišiel, písaním o tlačiarňach sa predsa vôbec nevenuješ ", už len šepkal " veď je to krásne (asi myslel pre výrobcov, pozn. autora), kúpiš si najmodernejšie zariadenie za sto tisíc a o pár rokov už nemá žiadnu cenu, lebo prídu úplne nové technológie ".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A má pravdu, bisťu! Niekedy som až frustrovaný zastaralou technikou, ktorej mám všade vôkol seba dostatok - bez nádeje na skorú výmenu za "novší kus". Lenže vďaka technológiám, ktoré sú s našimi životmi prepletené veľmi úzko, získavame mnohé konkurenčné výhody, prinášajú nám zábavu či poučenie a tak ďalej. A ako som tam tak pozeral na tie krásne kúsky plastov s najnovšími technológiami, prišlo mi smutno. Za mojim medvedíkom z detstva, na ktorého som takmer úplne zabudol, keď som dostal svoju prvú 486.

Matej Michlík

Matej Michlík

Bloger 
  • Počet článkov:  128
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Toto je veľmi starý blog. Zoznam autorových rubrík:  Pražské zápiskySúkromnéFotografieOstatnéMédiáMobilyDopravaBratislava & SlovenskoTechnika4x4

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu