reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matej Michlík

Matej Michlík

Bloger 
  • Počet článkov:  128
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Toto je veľmi starý blog. Zoznam autorových rubrík:  Pražské zápiskySúkromnéFotografieOstatnéMédiáMobilyDopravaBratislava & SlovenskoTechnika4x4

reklama

Technika

Výstava Mikroprocesory: Dve správy

Matej Michlík

Výstava Mikroprocesory: Dve správy

Dobrá a zlá. Ktorú chcete počuť skôr?

  • 25. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 330x
  • 6
UPC má plnú linku

Matej Michlík

UPC má plnú linku

Z času na čas zavítam na stránky peeringového centra, aby som si pozrel, ako na tom stojí slovenský internet. Pár mesiacov dozadu som si začal podrobnejšie všímať, ako na tom stojí pripojenie siete UPC. Denné maximá na úrovni 50-60 % boli v normále, vývoj však naznačoval že rýchlosť 100 Mbit čoskoro prestane postačovať. Ako týždne a mesiace bežali, denné maximá sa zvyšovali, až pred necelým mesiacom dosiahli strop. Odvtedy sa nič nedialo a najmä posledný víkend bol úplne kritický.

  • 12. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 933x
  • 30
Vytvorte si na webe jedinečnú pohľadnicu!

Matej Michlík

Vytvorte si na webe jedinečnú pohľadnicu!

Asi pred dvoma týždňami som chcel kamarátovi k výročiu poslať originálnu e-pohľadnicu, no po hodine hľadania ma premohla beznádej a nakoniec som mu poslal e-mailom iba obrázok s textom. Dnes som však úplnou náhodou natrafil na stránku, ktorá ponúka približne to, čo som potreboval - kreslenie pohľadníc. Nedá sa do nich síce vložiť obrázok, sú ale oveľa pútavejšie. Príjemcovi sa totiž vaše dielko namaľuje za pár sekúnd priamo pred očami.

  • 2. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 663x
  • 5
Začať sa dá www.každom.veku

Matej Michlík

Začať sa dá www.každom.veku

Slovak Telecom spolu s ministerstvom školstva a ministerstvom sociálnych vecí a rodiny včera odštartovali nový projekt, ktorý snáď konečne vyrieši biednu situáciu s využitím internetu na Slovensku. A nielenže sa snaha cení, tentoraz to dokonca vyzerá naozaj nádejne. Verím v to.

  • 15. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 047x
  • 0
Vôňa čerstvej elektroniky

Matej Michlík

Vôňa čerstvej elektroniky

Neexistuje krajšia aróma ako počítač, ktorý je čerstvo po vybalení z krabice. Keď ho prvý krát zapnete, vyvalí sa z neho prúd panenskej vône, ktorá každému pripomína niečo iné. Mne napríklad moju prvú 486 alebo prvú Nokiu - 3210.

  • 19. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 789x
  • 21
reklama
Ako som sa čudoval tlačiarňam

Matej Michlík

Ako som sa čudoval tlačiarňam

Včera sa mi stala taká vec. Bol som na tlačovej konferencii jedného výrobcu tlačiarní a podobnej kancelárskej hávede a tam zrazu - nové tlačiarne! Na tom nie je nič čudné, však?

  • 11. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 996x
  • 11
Nextra spustila vernostný program

Matej Michlík

Nextra spustila vernostný program

Minulý týždeň mi z obálky s faktúrou od môjho providera - Nextry - vypadol ešte jeden list. Obchodný riaditeľ mi v ňom úprimne vyznal, ako nesmierne si ma vážia a tak ďalej. Všetci to poznáme. Tento list však mal aj pointu! Nový vernostný systém VERNER mi vraj môže ušetriť celkom peknú sumičku. Čo za to? Mám im priviesť nového zákazníka!

  • 21. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 759x
  • 4
Inštalujte si DSL sami!

Matej Michlík

Inštalujte si DSL sami!

Ušetríte tým pekných pár korún. Slovak Telecom totiž v týchto dňoch prináša možnosť, ktorú by som pred niekoľkými mesiacmi ocenil aj ja - no nedopadlo by to dobre. Prípojka v našom byte je trochu atypická a tak sa zapotili aj fachmani z Telecomu.

  • 18. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 053x
  • 3
Humus v myši

Matej Michlík

Humus v myši

Slúžila mi celkom verne plných päť rokov, no teraz nadišiel jej čas. Rozobral som ju. Česť jej pamiatke, bola to naozaj verná spoločníčka počas dlhých zimných večerov. Genius NetScroll+ Eye. Smrť som volil humánnu, nastala eutanázia vytiahnutím kábla. Poznáte to - tešíte sa plnej sile a zrazu zistíte, že vás nahradili niekým iným. Na vytiahnutie...

  • 16. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 245x
  • 17
A máme po Cofaxe

Matej Michlík

A máme po Cofaxe

(Konečne.)

  • 9. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 734x
  • 4
reklama
Kde máte počítač?

Matej Michlík

Kde máte počítač?

Riešim dilemu. Kam mám umiestniť svoj kompík?

  • 26. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 847x
  • 23
Panasonic FZ-20 black - a mám ho!

Matej Michlík

Panasonic FZ-20 black - a mám ho!

Hurrrrrrááá, mám nový foťáčik! Vyvoleným sa stal Panasonic FZ-20, čierny päťmegapixelový slušák a už sa z neho teším šesť hodín ako malé sopľavé decko!

  • 24. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 751x
  • 40
Dražíme disketu

Matej Michlík

Dražíme disketu

Ďalšia blbinka na webe :-)

  • 9. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 493x
  • 6
Nextra dáva 12-ročnú whisky k DSL

Matej Michlík

Nextra dáva 12-ročnú whisky k DSL

Celkom som sa pobavil, keď som pred chvíľou na stránke Nextry naďabil na hyperexkluzívnu "akciu"...

  • 8. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 510x
  • 4
Rýchlejšie DSL oddnes realitou

Matej Michlík

Rýchlejšie DSL oddnes realitou

Ráno sa mi akosi ľahšie vstávalo. V škole som po prázdninách vydržal len jeden deň, chytila ma totiž asi chrípka. Prečo teda ľahšie? Tešil som sa, že si užijem deň na rýchlejšom pripojení. Splnilo sa.

  • 1. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 378x
  • 17
reklama
Ako som šetril bajtíky

Matej Michlík

Ako som šetril bajtíky

Už niekoľko rokov som veľmi spokojný s používaním browsera Opera. Jeho výhod je naozaj nespočetné množstvo zobrazovaním WAP stránok počnúc a one-click ovládaním končiac. Včera mi ale zachránilo peňaženku vypínanie zobrazenia obrázkov.

  • 1. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 249x
  • 15
Telecom zrýchli aj flat programy

Matej Michlík

Telecom zrýchli aj flat programy

Včera som písal o zrýchlení prípojok aDSL od Telecomu. V tom čase som uverejnil všetky dostupné informácie, no dnes Živé.sk uverenilo ešte jednu potešujúcu správu (nie tak pre mňa, ja flat program nemám a od Telecomunistov už tobôž nie), uverejňujem ju kvôli úplnosti:

  • 15. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 575x
  • 6
Telecom zrýchli DSL prípojky. Konečne.

Matej Michlík

Telecom zrýchli DSL prípojky. Konečne.

Pred malou chvíľkou som na Živé.sk objavil povzbudzujúcu správu. Rýchlosti DSL prípojok od Telecomu sa 1. marca konečne odlepia od zeme. Mňa sa to dotýka osobne, keďže používam ST DSL Doma (dnes 384/64) a takýto uplink je hrôza.

  • 14. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 081x
  • 16
Hubble, ďakujem!

Matej Michlík

Hubble, ďakujem!

Hubblov teleskop by mal v roku 2006 zahynúť na orbite. Vzdávam mu hold.

  • 7. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 381x
  • 6
Internet každému?

Matej Michlík

Internet každému?

Pavol Rusko chce Slovak Telecom prinútiť znížiť ceny internetu o polovicu. Je to len prvý krok k rozšíreniu informatizácie z dnešných 11 % na 22 % do konca roka (ha-ha?), alebo sa týmto agenda aj končí?

  • 5. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 419x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu